بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

پیشکسوت استقلال: شاگردان مجیدی پنج فینال تا قهرمانی دارند

  • کد خبر: ۱۰۷۴۹۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
پیشکسوت استقلال: شاگردان مجیدی پنج فینال تا قهرمانی دارند
یکی از پیشکسوتان استقلال معتقد است این تیم تا رسیدن به قهرمانی هنوز باید پنج فینال دیگر برگزار کند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان عالمی در مورد دیدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی قشنگ و زیبایی بود. دو تیم بسیار جذاب کار کردند. آن‌ها سه امتیاز بازی را می‌خواستند و این مساله حساسیت بازی را بالا برده بود.

وی افزود: دو تیم کار را خیلی هجومی شروع کردند و در نیمه اول هم به گل رسیدند. هر دو زمان‌هایی از بازی را در اختیار داشتند و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردند. از نظر تاکتیکی برنامه ریزی‌های خوبی داشتند. دو گل هم روی برنامه ریزی به ثمر رسید. با اینحال خط دفاعی هردو تیم دچار تزلزل بود. چون می‌ترسیدند که از کورس جا بمانند یا اتفاقات خاصی بیفتد که باعث شکست شود. در واقع دو تیم به خاطر کسب سه امتیاز، در کار دفاعی ترس و واهمه داشتند. اما در کل دو تیم با توجه به اینکه تماشاگرانشان هم در ورزشگاه بودند بازی تماشاگر پسند و جذابی را به نمایش گذاشتند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه خط دفاع این تیم باز هم از یک بازی سنگین با حداقل گل خورده خارج شد، عنوان کرد: با توجه به نبود سیلوا تغییر نفر داشتیم که دانشگر به شکل مطلوبی بازی کرد و حتی گل بازی را هم زد. خط دفاعی و همچنین سید حسین حسینی عملکرد قابل قبولی داشتند. آن‌ها روز خوبی را داشتند، اما در یکی دو صحنه موقعیت‌هایی به وجود آمد که یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد. با اینحال استقلال میهمان بود و توانست در زمین حریف امتیاز بگیرد و برگردد.

عالمی در خصوص اینکه با توجه به برد پرسپولیس، فاصله این تیم تا صدر جدول به ۴ امتیاز رسید، گفت: به هرحال استقلال ۶ بازی فینال داشته که یکی از آن‌ها به پایان رسید. در ۵ بازی پیش رو همه چیز در اختیاز خودش است و باید برنده شود تا فاصله را حفظ کند. در غیر این صورت برای تیمی که در صدر جدول است حساسیت‌های ویژه‌ای به وجود می‌آید و کارش سخت می‌شود. اما از آنجا که کادرفنی و بازیکنان استقلال با تجربه و کارکشته هستند می‌توانند شرایط را درک کنند و دستاورد‌های خودشان را از دست ندهند.

وی در مورد بازی بعدی مقابل شهرخودرو که نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد و ممکن است در ورزشگاه آزادی خطرساز شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه در صدر یا انتهای جدول رقابت خاصی وجود دارد، تیم‌ها می‌جنگند و این مساله می‌تواند چالش بسیار سختی را برای استقلال به همراه داشته باشد. اما این تیم با بازیکنانی که دارد و توانمندی کادرفنی ان‌شاءالله برنده بازی خواهد بود.

عالمی گفت: خداراشکر می‌کنم که تماشاگران دوباره در ورزشگاه‌ها هستند. جذابیت بازی فوتبال به حضور آن‌هاست. امیدوارم اجازه دهند تعداد بیشتری وارد ورزشگاه‌ها شوند تا زیبایی‌ها فوتبال بیشتر شود.

 

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->